miercuri, 23 noiembrie 2011

Inceputuri...

               Pasiunile..fiecare dintre noi are o pasiune,..sunt lucrurile care ne plac, lucruri pe care vrem mereu sa le facem, si mai ales, care ne fac sa ne simtim bine. Nu intotdeuna suntem innascuti cu un talent, dar pentru ca ne place si vrem, reusim sa ne dezvoltam pasiuni care sa ne faca priceputi, si poate intr-un final talentati..Putem avea mai multe pasiuni, lucruri total diferite intre ele, dar care ne plac in egala masura si poate ca am vrea sa le facem pe toate, si atunci incercam sa le combinam si sa asteptam rezultatul, sa vedem daca e unul bun..Poate ca nu ne iese de fiecare data, si cu siguranta nu de la inceput, dar continuam sa incercam...
                In acest blog voi incerca si eu sa combin pasiunile mele, doua lucruri care-mi plac foarte mult, si anume turismul (sau arta calatoriei, cum imi place mie sa spun), si scrisul (arta cuvintelor). Poate ca nu va fi bine de fiecare data, dar voi astepta criticile si parerile dvs.
                 Prima postare o voi incepe cu o fotografie realizata in Sevilla, Spania. Nu e vorba de vreun obiectiv turistic cunoscut, si poate ca nici un detaliu reprezentativ al Spaniei, dar e o imagine care mi se pare induiosatoare si simpatica..e ceva simplu, dar care exprima multe, cu siguranta mai multe decat o pot face cuvintele...
                  Aceasta doamna, impreuna cu catelusul favorit, impart soarta aceeiasi: de a fi in strada..ma credeti sau nu, doamna aceasta a zambit dupa ce i-am facut fotografia :) iar catelul a sarit la mine, dand din codita...Lucruri simple care ne aseaza un zambet, astea sunt cele mai frumoase amintiri din calatoriile pe care le facem! voi ce credeti?

Un comentariu:

  1. Clar ca sunt faine.... :* aveam si noi un prieten in Turcia, caruia ii placea la nebunie sa faca astfel de poze, asa ca a pozat intr-o zi doua babute turcoaice stand pe marginea drumului pe un zid micut, erau imbracate sa zicem conform traditiei si desi cam ponosite se putea citi o bucurie pe fetele lor... ;)

    RăspundețiȘtergere