joi, 24 noiembrie 2011

Revelion 2012 - Dofteana

           Dupa cum am zis si ieri, acesta se doreste a fi un blog dedicat turismului, si cum jobul meu (recent obtinut) este cel de agent de turism, m-am gandit ca ar fi indicat sa dau "sfoara in tara", atunci cand gasesc oferte dragute, acceptabile si interesante pentru cei doritori. Si cum Revelionul se apropie cu pasi repezi, m-am decis sa postez oferta de mai jos:

Pensiunea  este organizata in doua corpuri de cladire. Unul dintre ele asigura cazarea in zece camere, iar al doilea contine sala de servit masa, bucatariile si anexele aferente.
             Pensiunea este dotata cu incalzire centrala, apa rece si calda in permanenta, opt locuri de parcare in curte, gratar, terasa, telefon fix, acoperire GSM, acces internet wireless, cablu TV si gradina cu pomi fructiferi.
             Organizarea camerelor de cazare este urmatoarea :
-  mansarda : trei camere cu pat matrimonial si o baie comuna
-  etaj : cinci camere cu pat matrimonial, o camera cu trei paturi pentru o persoana si doua bai comune.
-  parter : o camera cu pat matrimonial si un pat suplimentar pentru o persoana, cu baie proprie.
TARIF REVELION 2012
3 NOPTI CAZARE +DEMIPENSIUNE + MASA FESTIVA – 590 LEI/PERS.
                 Mai multe detalii despre acest sejur la www.cdi-lines.ro, sau direct la mine..:)))
                 In jobul pe care-l am, mi se cere aproape in fiecare zi, sa caut anumite oferte turistice: sejururi, circuite, care mai de care mai interesante, si trebuie sa recunosc ca de multe ori sunt uimita de ceea ce pot gasi. In multe dintre aceste sejururi imi doresc sa merg si eu, pentru ca preturile sunt foarte bune in raport cu calitatea, iar destinatiile sunt de-a dreptul extraordinare. 
                  Acestea fiind spuse, va doresc o zi minunata, si spor la planurile pentru "Marea seara a trecerii dintre ani".

2 comentarii:

  1. Poi... daca "calatoria" e pentru trei zile... nu ai vrea sa ne zici mai multe despre ce putem face in Dofteana? Eu una, nu cunosc nimic despre... :D doar ma stii. :P asa ca... astept mai multe detalii... ce putem vedea, ce restaurante sunt, ce ofer, si cum sunt preturile... mna..nu stiu..;)

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) bun...pai "calatoria" nu e chiar o calatorie, cat o vacanta de Revelion. Eu am fost in Dofteana acum cativa ani, pe cand eram in Scout..e un satuc relativ micut, printre munti. Obiective turistice nu pot spune ca sunt foarte multe, e un parc dendrologic important acolo, sunt locuri unde poti sa mergi la derdelus etc. E locatia perfecta pentru un grup de tineri, care vor sa-si petreaca revelionul 2012! Restaurante nu cred ca vei avea nevoie, din moment ce mesele sunt incluse.
    Aceasta destinatie e potrivita pentru relaxare totala, sa savurezi din plin vacanta de iarna, in liniste, alaturi de prieteni tai, sau cum se zice " sa-ti incarci bateriile, pentru Noul An"...:))

    RăspundețiȘtergere